Greetings to all of my fellow members.

English
I have seen some new members join with guest memberships and see them get frustrated quickly because their primary language is not English. I think in some cases new members get frustrated easily due to language barriers. If you would like some assistance in understanding instructions on this site, or would like something translated, please let me know. I would love to be able to assist fellow members.

Spanish
He visto a algunos nuevos miembros se unen con una representación de los huéspedes y los ven se sienten frustrados rápidamente debido a su idioma materno no es el Inglés. Creo que en algunos casos, los nuevos miembros se sienten frustrados con facilidad debido a las barreras del idioma. Si desea un poco de ayuda en la comprensión de las instrucciones en este sitio, o si desea algo traducido, por favor hágamelo saber. Me encantaría ser capaz de ayudar a los demás miembros.

French
J'ai vu quelques nouveaux membres se joignent à l'adhésion des clients et de les voir aller à la frustration rapidement parce que leur langue maternelle n'est pas l'anglais. Je pense que dans certains cas, de nouveaux membres se sentent frustrés facilement en raison de barrières linguistiques. Si vous souhaitez de l'assistance dans la compréhension des instructions sur ce site, ou si vous souhaitez quelque chose de traduire, s'il vous plaît faites le moi savoir. J'aimerais être en mesure d'aider les autres membres.

African - Main Dialect
Ek het gesien hoe 'n paar nuwe lede sluit met gas lidmaatskap en sien hulle raak vinnig gefrustreerd omdat hulle primêre taal nie Engels is nie. Ek dink in sommige gevalle nuwe lede kry maklik as gevolg van taal hindernisse gefrustreerd. As jy sou graag 'n helpende hand in die begrip van instruksies op hierdie webtuiste, of wil graag iets vertaal, laat my asseblief weet. Ek sou graag in staat te wees om mede-lede by te staan​​.

Traditional Chinese (my favorite)
我已經看到了一些新的成員加入籍旅客看到他們很快感到沮喪,因為他們的主要語言不是英語。我認為新的成員,在某些情況下,由於語言障礙,容易感到沮喪。如果您想 了解本網站上的說明了一些援助,或想一些翻譯,請讓我知道。我很想能夠協助同事。